Annons
Vidare till lt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Vid störningar är vi den första ingången

Svar till signaturen Sture (LT, 14 februari). Kontaktcenters huvuduppdrag är att underlätta och hantera allmänna frågor och ärenden för kontoren på Södertälje kommun.

Anmäl text- och faktafel

Vid störningar och större problem används Kontaktcenter som en första ingång för att svara på frågor från medborgarna.

Av den anledningen hanterar jag och mina medarbetare inkommande felanmälningar från medborgare så att arbetsledningen ute i verksamheterna får möjlighet att fokusera på sitt jobb.

På det viset hanteras alla fel på ett strukturerat och rättvist sätt. Genom felanmälningarna kan den berörda verksamheten få en översikt över medborgarnas anmälningar och göra nödvändiga prioriteringar.

Vi ska självklart agera på ett professionellt sätt mot våra medborgare för att höja servicenivån i kommunen och vi arbetar med ständiga förbättringar för att leverera en god service.

Jag beklagar att du upplevt att du inte har fått den service du hade förväntat dig.

Nasif Kasarji

resultatenhetschef för Kontaktcenter, Södertälje kommun

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare