Annons
Vidare till lt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Tack Amanda för att du påpekar våra brister

Jag vill be om ursäkt både till Amanda och till Amandas mamma för det bemötande som Amanda beskriver (LT, 11 juni) från vårt servicekontor i Lunagallerian.

Så ska det naturligtvis inte vara.

Jag uppskattar att du tagit dig tid att påtala detta för oss så att vi får en möjlighet att undersöka vad som har hänt och se till att det inte händer igen. Vår målsättning är att alltid vara hjälpsamma, kunniga och effektiva och det är mycket tråkigt att läsa att din mamma inte fick det bemötande som ni ska kunna förvänta er av oss.

Vi kommer att diskutera ärendet på kontoret för att ta lärdom av det som hänt och undvika liknande händelser i framtiden.

Niklas Åkerlund

sektionschef för Försäkringskassans, Pensionsmyndighetens och Skatteverkets servicekontor i Södertälje

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare