Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Nu ska Telge jobba med varumärket

Telgekoncernen kan byta logga i vår, det berättar nya kommunikationsdirektören Susanne Stamreus för LT.

Annons

– Vi ska nu senare i vår gå igenom en varumärkesresa tillsammans med koncernen och därifrån kommer det säkert bli lite annorlunda och det blir ju spännande att se vad det blir, säger hon.

Vad innebär det?

– Det vet jag inte riktigt ännu. Men det var ett tag sedan vi gjorde det. Man brukar ju förnya. Det ligger i linje med att vi håller på och gör en ganska stor omstrukturering i koncernen där vi har slagit ihop byggt affärsområden i stället för enskilda bolag.

– Men allting är ju för att det ska bli lättare för våra kunder, det vill säga medborgarna i Södertälje.

Har Telge stagnerat?

– Nej, det tycker jag absolut inte men ibland behövs det flyttas fokus, nu är det ju hållbarhet och mångfald, ledarskap som är nyckelord i koncernen så då måste också kommunikationen vara mångfald och hållbarhet.

Annons