Annons
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: En seriös hyresvärd bryr sig om sina hyresgäster

Annons

Att det ska vara så jobbigt att bo hos Telge bostäder. Kom hem annandag jul och hade varken bredband eller tv-kanaler. Har kontaktat mina leverantörer ett flertal gånger och fått hjälp med mobilt bredband av Telia.

Har försökt få hjälp av kundservice på Telge bostäder, men där hänvisar man bara till mina leverantörer.

Problemet är ju stadsnätet, men dem kan man inte få kontakta.

Nu har det gått tre veckor och inget har hänt. Känner mig hjälplös och totalt negligerad som hyresgäst och kund hos ovan nämnda hyresvärd

Riktigt arg hyresgäst

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare