Annons

Annons

Annons

Annons

Annons

Södertälje

Insändare
Insändare: Vad har hänt med Telge Bostäders service?

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Insändarskribenten är missnöjd med sophanteringen. Foto: Privat

Annons

Vart tog Telge Bostäders goda service vägen, ingen som vet. Något har hänt de senaste åren med Telge Bostäders felanmälan, numera nonchaleras alls slags felanmälningar oavsett dignitet.

Våra härliga sopkärl som är uppställda här tror Telge Bostäder att är helt självgående, det ligger säckvis med sopor som besöks av råttor och skator utanför dessa vecka efter vecka. Felanmäler man något så tar det ett par dagar att de ens besvarar mailet.

Annons

Annons

Ett exempel på den usla servicen är våra 240-liters sopsäck i vår tvättstuga som blev full för tre och en halv veckor sedan. Nu efter tio dagar sedan man felanmälde så är inte säckan tömd, är den självtömmande månntro i Telge Bostäders ögon?

Telge bemödar sig att sätta upp tvättregler i tvättstugan som vi ska förhålla oss till, men deras egna regler är om att ge oss rätt förutsättningar är ett stort mysterium.

Öfvre Algatan

Nästa artikel under annonsen

Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy